Ci dispiace, il prodotto e' al momento non disponibile

Altri clienti hanno scelto invece...

NARS Bronzing Cream 19g (Various Colours)

EUR

Payment will be taken every month. months.

Quantità

( 0 item is in your basket items are in your basket )

 

Esaurito

Image 1, Meet your match. Discover your perfect Laguna Bronzing Cream shade. If you wear...matte bronzing powder in Vallarta, bronzing powder in Laguna, try...Laguna 01, matte bronzing powder in Laguna, bronzing powder in Laguna, try Laguna 02 (original), bronzing powder in Casino, try Laguna 03, matta bronzing powder in Quirimba, bronzing powder in Punta Cana, try Laguna 04, matta bronzing powder in Quirimba, try Laguna 05. Image 2, Creme de la bronze: Mono de tahiti oil- Helps lock in moisture, tone and firm. Five long lasting shades- inspired by bestselling laguna. Beautifully blendable- Silky texture seamlessly glides on with a natural finish

Live Chat

tempo di attesa 25 secondi circa

tempo di attesa 25 secondi circa

Recensioni dei clienti

Overall Rating : 5.0 / 5 (1 Recensioni)
  • 1 5 star reviews
  • 0 4 star reviews
  • 0 3 star reviews
  • 0 2 star reviews
  • 0 1 star reviews
 

Le recensioni migliori

Quando le recensioni si riferiscono a cibo o cosmetici, il risultato varia da persona a persona. Le recensioni dei nostri clienti sono indipendenti e non rappresentano le opinioni di The Hut Group.

Stupendo!

Non sono una che si impressiona facilmente con il makeup,ma questo bronzer è eccezionale. Ho preso la tonalità 1 e per me che sono molto chiara è perfetta. Si sfuma da solo,non fa macchia, dura, effetto naturalissimo e non si sente sul viso. Da avere!

Hai trovato questa recensione utile?

Altri clienti hanno acquistato: